Про автора

РЕЦЕНЗІЯ
на випускну роботу
«ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ, ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА НАРОДОЗНАВЧИХ МАТЕРІАЛАХ»
вчителя української мови та літератури
Галащук Марії Іллівни

       У роботі розглядаються питання щодо формування шляхів формування національної самосвідомості та патріотичних почуттів засобами народознавства на уроках української мови та літератури.
Актуальність обраної теми.
       Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі має бути спрямоване на те, щоб сформувати особистість, яка вільно володіє засобами мови в будь-якій мовленнєвій ситуації, аргументовано висловлює свої думки, дотримується правил мовленнєвого етикету. Постає необхідність удоско-налення технології уроку, мови, методів і засобів навчання, надання пріоритету комунікативно-діяльнісному й функціонально-стилістичному підходам до вивчення мовних явищ як підґрунтя для свідомої, осмисленої роботи над формуванням в учнів мовленнєвих умінь і навичок. При цьому має бути забезпечене свідоме ставлення учнів до вивчення мови.
       Мова  постає  могутнім  чинником  відображення  дійсності  в  її  національному  виявленні  завдяки  великій  ролі  фольклору.  Використання  вчителем  мовних  компонентів  фольклорним  забарвленням  сприяє  духовному  і  культурному  збагаченню  людини.  Саме  тому  поповнення  словникового  запасу  школярів  взагалі  та  засобами  фольклору  зокрема  є  надзвичайно  важливою  справою.
       Науковість. Робота містить огляд науково-методичних основ теми, що розглядається. Автором опрацьовані відповідні літературні джерела.
       Методи дослідження. Використовуються теоретичні та емпіричні методи дослідження.
       Відповідність темі. Робота повністю відповідає обраній темі.
       Повнота розкриття. Розглянуті матеріали розкривають тематику, відображають різні аспекти формування пунктуаційної грамотності учнів.
       Рівень творчості. Використані матеріали частково створені самостійно, творчо перероблені, адаптовані до конкретних умов впровадження.
       Можливості узагальнення. Матеріали доробку можуть бути узагальнені, доповнені, розширені.
       Робота виконана на належному науково-методичному рівні, може бути використана на уроках української мови та в позакласній роботі.

       Зауваження та пропозиції: Робота заслуговує на оцінку «____»______

Немає коментарів:

Дописати коментар