Календарне планування


Календарно-тематичне планування
з української мови для 9 класу
за оновленою навчальною програмою 2017 року
«Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх
навчальних закладів»
(затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України
 від 07.06.2017 №804 зі змінами)

Усього 70 год., 2 год. на тиждень.

Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт

Форми контролю
І семестр
ІІ семестр
Перевірка мовної теми
2
3
Письмо:
              переказ

1

1
              твір
1
1
Правопис:
               диктант

1

1
Говоріння:
               діалог

1

-
               переказ
1
-
               твір
-
1
Читання вголос
-
1
Перевірка зошитів
4
5


№ з/п

 

Зміст навчального матеріалу

К-сть год

Дата

Примітка
 І семестр
1.
Вступ. Розвиток української мови.



2.
РМ №1. Повторення й узагальнення  вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, переглядове). Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення.


РМ №1
3.
РМ №2. Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам.


РМ №2
4.
РМ №3. Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми. 
Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку.



діалог


5.
Повторення вивченого у 8 класі. Пряма й непряма мова
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення.



6.
РМ №4. Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю.



усний переказ
7.
Розділові знаки в простому ускладненому реченні.



8.
РМ №5. Ділові папери. Резюме.


РМ №5
9.
Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови (повторення, поглиблення). Розділові знаки в реченнях з прямою мовою.



10.
Заміна прямої мови непрямою.



11.
Цитата як спосіб передачі чужої мови. Розділові знаки при цитатах.



12.
Діалог. Розділові знаки при діалозі.



13.
Повторення, узагальнення  й систематизація вивченого.



14.
Контрольна робота №1 за темою «Повторення вивченого у 8 класі. Пряма й непряма мова» (тестові завдання).


КР №1
15.
Складне речення. Складносурядне речення.
Складне речення і його ознаки. Складні речення без сполучників, з сурядним і підрядним зв’язком.



16.
Складносурядне речення; його будова і засоби зв’язку між його частинами.



17.
РМ №6. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом).


РМ №6
18.
Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. Розділові знаки між частинами складносурядного речення.



19-20.
РМ № 7-8. Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням.


РМ № 7-8 (письмовий переказ)
21.
Синтаксичний розбір складносурядного речення.



22.
Повторення, узагальнення  й систематизація вивченого.



23.
Складнопідрядне речення.  Складнопідрядне речення; його будова і засоби зв’язку в ньому. Розділові знаки в складнопідрядному реченні.



24.
Підрядні сполучники й сполучні слова в складнопідрядних реченнях.



25.
РМ №9. Ділові папери. Заява.


РМ №9
26.
Основні види складнопідрядних речень. Означальні, з’ясувальні, обставинні.



27.
Складнопідрядне речення з підрядними означальними.



28.
Складнопідрядне речення з підрядними з’ясувальними.



29.
РМ №10. Контрольний письмовий твір-роздум у публіцистичному стилі на морально- етичну тему. 


РМ №10
(письмовий твір)
30.
Контрольна робота №2 за темою «Складне речення та його ознаки. Складносурядне речення. Складнопідрядне речення» (тестові завдання).


КР №2
31.
Контрольний диктант за І семестр.


Диктант
32.
Аналіз контрольної роботи та контрольного диктанту.



ІІ семестр
33.
Складнопідрядні речення.
Основні види складнопідрядних речень з підрядними обставинними. Складнопідрядні речення з підрядними часу й місця.



34.
Складнопідрядні речення з підрядними способу дії й ступеня, порівняльними.



35.
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними мети, причини й умови.



36.
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними допусту й наслідку.



37.
Складнопідрядні речення з кількома підрядними.



38.
Розділові знаки в складнопідрядному реченні з кількома підрядними.



39.
РМ №11. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему.


РМ №11
40.
РМ №12. Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень.


РМ №12
41.
Повторення, узагальнення й систематизація вивченого.



42.
Контрольна робота №3 за темою «Складнопідрядні речення» (тестові завдання).


КР №3
43.
Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами зв’язку
Безсполучникове складне речення: смислові відношення між його частинами. Особливості інтонації безсполучникових складних речень.



44.
Кома та крапка з комою між частинами безсполучникового складного речення.



45.
РМ №13. Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему.


 усний твір
46.
Двокрапка між частинами безсполучникового складного речення.



47.
Тире між частинами безсполучникового складного речення.



48.
РМ №14-15 Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне — своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень.


РМ №14 -15(письмовий твір)
49.
Розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення. Тренувальні вправи.



50.
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку .



51.
Складні речення із сполучниковим (сурядним і підрядним) зв’язком. Розділові знаки в них.



52-53.
РМ №16-17. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку).


РМ №16-17 (письмовий переказ)
54.
Складне речення з різними видами зв’язку (сполучникового (сурядного та підрядного) і безсполучникового).



55.
Контрольна робота №4 за темою «Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами зв’язку» (тестові завдання).


КР №4


57
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Узагальнення й систематизація вивченого
              Текст, його основні ознаки. Будова тексту.



58.
РМ №18. Конспектування сприйнятого на слух науково-навчального тексту.


РМ №18
59.
Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці.



60.
РМ №19. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.


РМ №19
61.
Види і засоби міжфразового зв’язку в тексті (повторення й узагальнення).



62.
Повторення вивчених розділових знаків у простому  реченні.



63.
Повторення вивчених розділових знаків у складному реченні.


 читання вголос
64-65.
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).



66.
Орфографія. Пунктуація.



67.
Контрольна робота №5 за темою «Складне синтаксичне ціле. Узагальнення й систематизація вивченого» (тестові завдання).


КР №5
68.
Контрольний диктант за ІІ семестр.


Диктант
69.
Аналіз контрольної роботи та контрольного диктанту. Підсумковий урок.



70.
Узагальнення й систематизація вивченого за рік.






Немає коментарів:

Дописати коментар