Календарно-тематичне
планування
з української
мови для 9 класу
за оновленою
навчальною програмою 2017 року
«Українська
мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх
навчальних
закладів»
(затверджено
Наказом Міністерства освіти і науки України
від 07.06.2017 №804 зі змінами)
Усього
70 год., 2 год. на тиждень.
Фронтальні та
індивідуальні види контрольних робіт
Форми контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Перевірка
мовної теми
|
2
|
3
|
Письмо:
переказ
|
1
|
1
|
твір
|
1
|
1
|
Правопис:
диктант
|
1
|
1
|
Говоріння:
діалог
|
1
|
-
|
переказ
|
1
|
-
|
твір
|
-
|
1
|
Читання
вголос
|
-
|
1
|
Перевірка
зошитів
|
4
|
5
|
№ з/п
|
Зміст
навчального матеріалу
|
К-сть
год
|
Дата
|
Примітка
|
І семестр
|
||||
1.
|
Вступ. Розвиток української мови.
|
|
|
|
2.
|
РМ
№1. Повторення й узагальнення
вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди
аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання
(ознайомлювальне, вивчальне, переглядове). Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення.
|
|
|
РМ №1
|
3.
|
РМ №2.
Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації
спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й
небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам.
|
|
|
РМ №2
|
4.
|
РМ
№3. Складання та
розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна
розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для
них теми.
Складання та обговорення переліку умов успішного
спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням
мобільного зв’язку.
|
|
|
діалог
|
5.
|
Повторення
вивченого у 8 класі. Пряма й непряма мова
Граматична основа речення. Односкладне й
двоскладне речення.
|
|
|
|
6.
|
РМ №4. Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю.
|
|
|
усний
переказ
|
7.
|
Розділові знаки в простому ускладненому реченні.
|
|
|
|
8.
|
РМ №5. Ділові папери. Резюме.
|
|
|
РМ №5
|
9.
|
Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови
(повторення, поглиблення). Розділові знаки в реченнях з прямою мовою.
|
|
|
|
10.
|
Заміна прямої мови непрямою.
|
|
|
|
11.
|
Цитата як спосіб передачі чужої мови. Розділові
знаки при цитатах.
|
|
|
|
12.
|
Діалог. Розділові знаки при діалозі.
|
|
|
|
13.
|
Повторення, узагальнення й систематизація вивченого.
|
|
|
|
14.
|
Контрольна
робота №1 за
темою «Повторення вивченого у 8 класі. Пряма й непряма мова» (тестові
завдання).
|
|
|
КР №1
|
15.
|
Складне
речення. Складносурядне речення.
Складне речення і його ознаки. Складні речення без
сполучників, з сурядним і підрядним зв’язком.
|
|
|
|
16.
|
Складносурядне речення; його будова і засоби
зв’язку між його частинами.
|
|
|
|
17.
|
РМ №6.
Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом).
|
|
|
РМ №6
|
18.
|
Смислові зв’язки між частинами складносурядного
речення. Розділові знаки між частинами складносурядного речення.
|
|
|
|
19-20.
|
РМ №
7-8. Контрольний докладний письмовий переказ тексту
публіцистичного стилю з творчим завданням.
|
|
|
РМ № 7-8
(письмовий переказ)
|
21.
|
Синтаксичний розбір складносурядного речення.
|
|
|
|
22.
|
Повторення, узагальнення й систематизація вивченого.
|
|
|
|
23.
|
Складнопідрядне
речення. Складнопідрядне
речення; його будова і засоби зв’язку в ньому. Розділові знаки в
складнопідрядному реченні.
|
|
|
|
24.
|
Підрядні сполучники й сполучні слова в
складнопідрядних реченнях.
|
|
|
|
25.
|
РМ №9. Ділові
папери. Заява.
|
|
|
РМ №9
|
26.
|
Основні види складнопідрядних речень. Означальні,
з’ясувальні, обставинні.
|
|
|
|
27.
|
Складнопідрядне речення з підрядними означальними.
|
|
|
|
28.
|
Складнопідрядне речення з підрядними
з’ясувальними.
|
|
|
|
29.
|
РМ
№10. Контрольний письмовий твір-роздум у
публіцистичному стилі на морально- етичну тему.
|
|
|
РМ №10
(письмовий
твір)
|
30.
|
Контрольна
робота №2
за темою «Складне речення та його ознаки. Складносурядне речення.
Складнопідрядне речення» (тестові завдання).
|
|
|
КР №2
|
31.
|
Контрольний
диктант
за І семестр.
|
|
|
Диктант
|
32.
|
Аналіз контрольної роботи та контрольного
диктанту.
|
|
|
|
ІІ
семестр
|
||||
33.
|
Складнопідрядні
речення.
Основні види складнопідрядних речень з підрядними
обставинними. Складнопідрядні речення з підрядними часу й місця.
|
|
|
|
34.
|
Складнопідрядні речення з підрядними способу дії й
ступеня, порівняльними.
|
|
|
|
35.
|
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними
мети, причини й умови.
|
|
|
|
36.
|
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними
допусту й наслідку.
|
|
|
|
37.
|
Складнопідрядні речення з кількома підрядними.
|
|
|
|
38.
|
Розділові знаки в складнопідрядному реченні з
кількома підрядними.
|
|
|
|
39.
|
РМ №11.
Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на
морально-етичну або суспільну тему.
|
|
|
РМ №11
|
40.
|
РМ
№12.
Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням
складнопідрядних речень.
|
|
|
РМ №12
|
41.
|
Повторення, узагальнення й систематизація
вивченого.
|
|
|
|
42.
|
Контрольна
робота №3 за
темою «Складнопідрядні речення» (тестові завдання).
|
|
|
КР №3
|
43.
|
Безсполучникове
складне речення. Складне
речення з різними видами зв’язку
Безсполучникове складне речення: смислові
відношення між його частинами. Особливості інтонації безсполучникових
складних речень.
|
|
|
|
44.
|
Кома та крапка з комою між частинами
безсполучникового складного речення.
|
|
|
|
45.
|
РМ №13. Усний
твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему.
|
|
|
|
46.
|
Двокрапка між частинами безсполучникового
складного речення.
|
|
|
|
47.
|
Тире між частинами безсполучникового складного
речення.
|
|
|
|
48.
|
РМ
№14-15 Контрольний письмовий твір-роздум на
морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне —
своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі
замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень.
|
|
|
РМ №14
-15(письмовий твір)
|
49.
|
Розділові знаки між частинами безсполучникового
складного речення. Тренувальні вправи.
|
|
|
|
50.
|
Складне речення з різними видами сполучникового й
безсполучникового зв’язку .
|
|
|
|
51.
|
Складні речення із сполучниковим (сурядним і
підрядним) зв’язком. Розділові знаки в них.
|
|
|
|
52-53.
|
РМ
№16-17. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту
наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку).
|
|
|
РМ №16-17
(письмовий переказ)
|
54.
|
Складне речення з різними видами зв’язку
(сполучникового (сурядного та підрядного) і безсполучникового).
|
|
|
|
55.
|
Контрольна
робота №4 за темою «Безсполучникове складне речення.
Складне речення з різними видами зв’язку» (тестові завдання).
|
|
|
КР №4
|
57
|
Текст
як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Узагальнення й систематизація вивченого
Текст, його основні ознаки. Будова тексту.
|
|
|
|
58.
|
РМ
№18.
Конспектування сприйнятого на слух науково-навчального тексту.
|
|
|
РМ №18
|
59.
|
Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й
абзаці.
|
|
|
|
60.
|
РМ
№19.
Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.
|
|
|
РМ №19
|
61.
|
Види і засоби міжфразового зв’язку в тексті
(повторення й узагальнення).
|
|
|
|
62.
|
Повторення вивчених розділових знаків у
простому реченні.
|
|
|
|
63.
|
Повторення вивчених розділових знаків у складному
реченні.
|
|
|
читання вголос
|
64-65.
|
Мовні
аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види
речень).
|
|
|
|
66.
|
Орфографія. Пунктуація.
|
|
|
|
67.
|
Контрольна
робота №5 за
темою «Складне синтаксичне ціле. Узагальнення й систематизація вивченого»
(тестові завдання).
|
|
|
КР №5
|
68.
|
Контрольний диктант за ІІ семестр.
|
|
|
Диктант
|
69.
|
Аналіз контрольної роботи та контрольного
диктанту. Підсумковий урок.
|
|
|
|
70.
|
Узагальнення й систематизація вивченого за
рік.
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар